Jumaat, 24 Februari 2012

GAMBAR PANAS AKMA HISHAM...

Aku nak korang lihat bahawa dunia artis kita dah semakin berlebihan. Malas artis kita sudah terlalu berani. Sudah tidak peduli apa kata orang. Aku tak komen banyak-banyak. Korang boleh lihat kat gambar ini kerana gambar boleh memberikan 1001 makna yang tersirat...

Sumberfoto: isu-hangat.blogspot.com.
Korang boleh nilai sendiri. Pada bro yang dok melalut kata aku blog aku ni macam-macam. Aku nak ko pi tarbiah awek ni. Biar dia kembali ke jalan yang benar seperti yang ko heboh-hebohkan.


Jadi pembaca bolehlah menilai sendiri. Mungkin dunia hiburan kita harus diberikan garis panduan. Tapi bagi aku, korang kena tengok juga yang kat luar sana. Kat kampung yang tak berapa nak jelas siaran tv, remajanya lagi advance dari yang dok bandar. Jadi bro kena gi tarbiah kat sana sama

0 ulasan:

Catat Ulasan