Khamis, 16 Februari 2012

GURU TERCANTIK DI CHINA

Menurut laman blog dari negara jiran, bahwa gambar ini milik seorang guru tercantik di China. kalau macam nilah cikgu aku dulu. Terlebih pandai aku. Nasib baiklah cikgu aku cantik tapi garang. Jadi orang aku. Kalau cantik dan romatik lagi hota... entahlah jadi apa aku ni ha ha.


Ini Dia Foto Seksi Zhu Songhua.Seberapa cantik kah guru-guru yang pernah mengajar anda? Ini ada guru yang super cantik dari China yang bernama Zhu Songhua. Dia diklaim sebagai guru tercantik di negeri tirai bambu tersebut. Penasaran? Ini dia Foto Seksi Zhu Songhua.
foto-seksi-zhu-songhua5
foto-seksi-zhu-songhua4
foto-seksi-zhu-songhua3
foto-seksi-zhu-songhua2
foto-seksi-zhu-songhua

1 ulasan:

  1. kalau guru cantik macam ni..jangan kata anak murid, cikgu2 lain pun ternganga hehehe

    BalasPadam