Selasa, 14 Februari 2012

“Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog”.

Salam, siapa tak nak hosting percuma?? Cuba cakap. Dengan satu entri yang dihantar ke laman Pengendali Blog.com anda mampu memiliki sebuah hosting percuma. Terbaru ada hadiah domain percuma pulak. Satu perkara yang menarik dan hadiah dari malaysian web hosting penaja untuk peraduan anjuran Pengendali Blog.com.

Kalaulah dapat hosting percuma, dua tahun pulak tu, macam-macam perkara boleh buat. Pertama bertambah senarai blog aku. Boleh menambah pengalaman newbies macam aku ni. Banyak benda yang boleh kongsi dengan rakan blogger, rakan follower. Dapatah tabah pendapatan dengan iklan-iklan kawan-kawan yang sudi nak beriklan. Boleh tambah pendapatan dengan Pakcik Nuffnang.  Aku ni bukan nak kaya raya. Dapat tambah sumber kewangan untuk beli buku-buku rujukanpun jadilah.Betul tak?

Korangpun tahu bukan. Dengan hosting percuma, capaian, backlink dan sebagainya dah tentu laju. Dah tentu trafik meningkat mendadak. Dah trafik meningkat, korang faham-fahamlah.Terlalu banyak kebaikan kalau nak dihuraikan. Terlalu banyak keuntungan yang boleh dibuat.

Apapun idea kreatif Pengendali Blog.com dengan kerjasama malaysian web hosting satu usaha yang harus dipuji. Menggalakkan newbies macam aku ni menulis, membaca. Kitapun selalu dengar orang Malaysia ni kurang membaca. Sekurang-kurangnya dapat menggalakkan orang kita ni membaca. Betul tak. TERBAIK dari ladang, idea macam ni... TAHNIAH

1 ulasan: